Jaakko Kuusisto

Laittakaa ikä profiiliin

104 viestiä aiheessa

Sinällään ihan hyvä idea ja onhan omakin ikäni näkyvillä, mutta haluan ottaa pikaisesti kantaa vaikka itseäni 1/2 nuorempiin kavereihin.

Myönnän että kirjoituksen tasosta voi päätellä ikäluokkaa, mutta toivottavasti ikäkysymyksestä ei synny sellaista että alle parikymppisiä aletaan panemaan halvalla (vastaamatta kysymyksiin) vain sen takia että ovat nuorempia. En usko että näin tulee käymään mutta haluan kuitenkin huomauttaa näkökantani asiaan.

Toisaalta jatkona ajatukseen, Sami voisi varmasti asentaa foorumin asetuksiin uusille jäsenille iän mandatory-fieldiksi eli se olisi pakko laittaa. Jos se on foorumin asetuksista mahdollista.

Ei tarvitse katsoa rofiiliin - olen 26, ja kuvaa siellä ei ole (vielä)

-tuomo

Ei ole pelkoa ikärasismista, puolin ja toisin.

Tarkoitin tuolla iän ilmoittamisella, että vastaaja osaa suhtautua asiaan, samalla "aaltopituudella" .

ja muutenkin näissä sokkotreffeissä tieto auttaa, on hieman helpompi jutella. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nakee nakojaan heti, kuka on nuori nulikka ja kuka taas vanha jaara. 8)

Hei Kat on palannut, tervetuloa takaisin! Laitapa forumille taas joitain ilmailukuvia sieltä rapakon toiselta puolelta.

-m

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei Kat on palannut, tervetuloa takaisin! Laitapa forumille taas joitain ilmailukuvia sieltä rapakon toiselta puolelta.

-m

Joo, kiitos. Olen kylla aina silloin talloin taustalta seuraillut naitakin keskusteluja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No simpura...En tiedä miten se ees siihen laitetaan...

Valitse tuosta ylhäältä tuo profiili nappula, seuraavaksi vasemmasta laidasta muokkaa profiilia alta omat tiedot ja sieltä löytyypi paikka minne kuvan voi latailla.

Samasta paikasta myös allekirjoituksen jne asetuksia pystyy laittamaan

Tosiaan kuten Jaska tuolla aiemmin sanoi on melko epätodennäköistä että viestit jäisi vaille vastausta tai että vastaus olisi tyyliin ku olet niin nuori/vanha niin ethän sä sillä tiedolla mitään tee, vaan on helpompi miettiä millä tavalla vastauksen asettelee jotta kysyjä saa tarvitsemaansa tietoa. Elämän kokemksella kuitenkin on erinäköisiä merkityksiä tuossa miten asioita käsittelee jne.

Osa porukasta kun on naamatusten tuttuja toisilleen, mutta olisihan tuo tunnistettava naamakuva (lieneekö itselläkään sellainen) kiva kun monet pyörii tuolla kentillä niin jos olisi naaman edes kuvasta nähnyt voisi olla helpompi mennä juttelemaan ja kyselemään et ollaankohan 'juteltu' jo netissä. (Artun naama kyllä nähty muualla kuvissa joten tuo hieno MediHeli kypärä kuva kai sallittanee :P )

Jaskalle myönnettäkööt tällä kerralla kuvasta erityis vapaus, kun kuitenkin niin monet ovat jo ja lopuista suurimmalla osalla mahdollisuus esim kirjastossa on lukea Sokeron Mikon hyvä juttu kyseisestä herrasta  ;D

Nimim. Antti 30v. jonka nukkumaan menoaika meni jo monta tuntia sitten 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajattelin nyt "painostuksesta" johtuen laittaa kuvan profiiliin mutta se ei tunnu onnistuvan.

Browsaan kuvan kovalevyltä 'picture' -kenttään ja valitsen ´Change profile´ jonka jälkeen systeemi siirtyy blancoon ruutuun ja ilmoittaa ´Loading´ mutta mitään ei tapahdu. Olen kokeillut useamman kerran ja tälläkin hetkellä toisessa tabissa on loading -ruutu mutta mitään ei tapahdu. Onko profiilin kuvaan jotakin kokorajoituksia, joita ei jostain syystä kuitenkaan mainita vai missä vika?

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ! Ainut oikea ikä, on oma ikäni ! Kalkkikset ja kakarat sucks ! ;D Tosin henkinen kypsyyteni on yleensä n. 5 vuotiaan tasoa :-[

Noh, ennen kuin joku vetää herneet tästä nenään (eikä siis huomaa nuita hymiöitä), niin todettakoon, että tämä foorumi on erittäin hieno juuri siitä, että täällä kaikki ovat samanarvoisessa asemassa, ja on hienoa saada näkemyksiä ja mielipiteiltä monelta taholta.

Arttu

Suatana Arttu oot minua nuorempi ;D...ilmankos olet ikärasisti!!!

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko profiilin kuvaan jotakin kokorajoituksia, joita ei jostain syystä kuitenkaan mainita vai missä vika?

Sen pitäisi itse pienentää liian isot kuvat. Mutta jos testaat vaikka itse pienentää kuvan johonkin 600 pikselin leveyteen ja katsoa toimiiko silloin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noo, aikanaan se Urkkikin jakeli nuita Proffan titteleitä jos minkäkinlaisille kylähulluille, eikä niistä ainakaan minun silmissä tullut tittelin jälkeen kylähullua kummempaa. Urkin jakelemat Lentokapteenin arvonimet kylläkin meni kohdilleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sen pitäisi itse pienentää liian isot kuvat. Mutta jos testaat vaikka itse pienentää kuvan johonkin 600 pikselin leveyteen ja katsoa toimiiko silloin?

Ilmeisesti siinä oli vika koska koko oli 1200x1600, mutta nyt pienensin 600x800 ni hyvin pelittää. Eli kiitos neuvosta. Nyt on sitten kuvakin siellä kun pyydettiin :-[

Olisiko hyvä/mahdollista mainita kokosuositus tuolla profiilin muokkauksen yhteydessä?

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huoh...

luulin että ennen olin nuori JA komea.

Nyt olen enää lähinnä JA.

Ja tilanteen karmeuden voitte tarkastaa joka toisesta SIIVET-lehdestä.

PS. mä en oo se lepakko, kuitenkaan.

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huoh...

luulin että ennen olin nuori JA komea.

Nyt olen enää lähinnä JA.

Ja tilanteen karmeuden voitte tarkastaa joka toisesta SIIVET-lehdestä.

PS. mä en oo se lepakko, kuitenkaan.

Peter

No mutta Peter. Me 47 vuotiaathan olemme parhaassa iässä, mitä mies vain voi olla ;D

Eräs tuttu kapiainen sanoi huomanneensa ikääntymisen siitä, kun silloin nuorena kersanttina tuli katseltua valatilaisuudessa varusmiesten morsiammia silläsilmällä, ja sitten myöhemmin sotilasmestarina samassa tilaisuudessa varusmiesten äitejä. :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Me 47 vuotiaathan olemme parhaassa iässä, mitä mies vain voi olla ;D

Joo, te alatte olla luokkaa "worldly older gentleman", vaikka se TBO onkin lahestymassa. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, te alatte olla luokkaa "worldly older gentleman", vaikka se TBO onkin lahestymassa. ;)

Vas ist tämä TBO pÅ vinska. Ei kai tuo muija vaan pääse kohta lesken eläkkeelle :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lisäsinpä sitten kuvani profiiliini, mukavahan se on nähdä immeisten naamoja joiden juttuja täällä lueskelee, ehkäpä joskus jopa voi moikkailla jossain ja pähkäillä mistä tuo naama on niin tuttu... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

TBO:han on "time between overhaul" noissa moottoreissa. Eli alkaa se perusremppa lahestya, mutta hyvalla huollolla sita kay viela pitkan ajan(toisen mokoman).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...Joo, tai sitten TBO:n saavuttamisen jälkeen mennään jatkoajalle (prosenteille). 

Periaatehan on se, että kun ollaan jatkoajalla niin maksullista  8) toimintaa ei koneella enää voi harjoittaa mutta yksityistä  ::) kyllä, ts. ilman että peritään korvausta kyydissä olija(-joi)lta.    Ei sen puoleen, että korvausta nyt kukaan edes siitä kyydistä vakavissaan ehdottaisikaan ..  :-[

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli oletatte että meillä on tuo "parasta ennen" päiväys mennyt, ei suinkaan, on määrättyjä aineita jotka paranevat vanhetessaan.

Esim.määrätyt juustot,haju voimistuu kaiken aikaa  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nakee nakojaan heti, kuka on nuori nulikka ja kuka taas vanha jaara. 8)

Katselin tuota sun kuvaa enkä vieläkään voi käsittää miten ihminen voi saada jalat tommoseen asentoon  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ikä on eittämättä sekundäärinen asia. Olen monet kerrat saanut oppia ja ripitystäkin äkkiä 20 vuotta minua nuoremmilta forumisteilta. Täällä on sällejä, jotka osaavat (ainakin simussa) laittaa jokaisen nappulan, asetuksen ja vivun oikeaan kohtaan esimerkiksi Airbus A340-lähestymisessä EFHK:lle. Minä osaan nippa nappa tuoda oikeasti kiitotien kynnykselle C-150:n ja Navajon välikokoon sijoittuvat alukset.

Minusta se IFR-teoria oli aikoinaan niiiiiiin tylsää, ettei siitä oikeastaan tullut mitään, mutta nämä virtuaalikipparit täällä hanskaavat koneen kuin koneen. Ja vielä mielellään.

Monessa asiassa sitä huomaa olevansa oppipoika. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän huomaa tietävänsä. Tai jotain.

Vaikka joku olisi minua paljon nuorempi, puuttukaa ihmeessä puheisiini/kirjoituksiini. Älkää tuijottako ikäprofiileja väärällä tavalla, tai uudelleensynnyn 90-luvulla...  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisiko hyvä/mahdollista mainita kokosuositus tuolla profiilin muokkauksen yhteydessä?

Sen pitäisi pienentää kaikenkokoiset kuvat ilman ongelmia, eli jossain on vikaavikaaaaaaa. Pitää tutkia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Sen pitäisi pienentää kaikenkokoiset kuvat ilman ongelmia, eli jossain on vikaavikaaaaaaa. Pitää tutkia.

Jotain änäkäistä siinä on koskama ei kuva kelvannut ennen kuin sen pienensi 600 leveäksi. Sillä kelpasi...ropelihattuineen päivineen..... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään