Kirjoitettu Helmikuu 23, 2007 Heii! Nämä ovat minun ensimmäiset valokuvat täällä. Kuvat on otettu Kesäkuussa 2006 kun olimme matkalla Espanjaan (oikeastaan kotiin sieltä). Anteeksi huono laatu. Matkalta en kehdannut kuvia ottaa,koska luulin että digikameran takia tulee joku moottorivika ja kone putoaa Matka oli ensimmäinen lentokonematka minulle! Wideroen Dash (Tämähän nyt pikselimössöksi meni! ) [ attachment removed / expired ] Kentän kalustoa [ attachment removed / expired ] Pushback tug [ attachment removed / expired ] Braathensin 737 (Tällaisella saavuimme juuri) [ attachment removed / expired ] SAS:n 737 tulee... [ attachment removed / expired ] ...ja menee [ attachment removed / expired ] Vihdoinkin,yli kolmen tunnin odotuksen jälkeen: Kyyti kotiin! [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 23, 2007 Omalta osaltaan pehmeyteen ja mössöön vaikuttaa tietenkin tuo ikkuna, minkä läpi olet kuvannut. Mutta varmaan yhtä paljon myös tuo älytön jpeg-pakkaus. Sitä sulla kyllä on kauhea määrä noissa kuvissa. Kuvat on ~20kilotavua, kun ne saa maksimissaan olla 200... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 23, 2007 Omalta osaltaan pehmeyteen ja mössöön vaikuttaa tietenkin tuo ikkuna, minkä läpi olet kuvannut. Mutta varmaan yhtä paljon myös tuo älytön jpeg-pakkaus. Sitä sulla kyllä on kauhea määrä noissa kuvissa. Kuvat on ~20kilotavua, kun ne saa maksimissaan olla 200... Maalaisjärjellä ajateltuna pakkauksessa on menny pahasti pieleen (mene ja tiedä).. Oliko kännykamera? Sillä itsekin aloitin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 23, 2007 Oliko kännykamera? Ei ainakaan Exif -tietojen mukaan, joka kertoi kameran olleen Sony Cybershot. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 23, 2007 Ei ainakaan Exif -tietojen mukaan, joka kertoi kameran olleen Sony Cybershot. No sitten on vain tapahtunut vahinko kuvien pakkauksien kanssa!!!! Jatka ihmeessä kuvaamista Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 24, 2007 Ei ainakaan Exif -tietojen mukaan, joka kertoi kameran olleen Sony Cybershot. Joo sonyn cybershotti mulla on. Pitäis kuulemma olla puoliammattilaiskamera. Pakkaus meni liiotteluksi,ku alkuperänen tiedostokoko tais olla 3mb... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla