Jukka Ihalainen

Helsingin yllä kuvattua 23.2

13 viestiä aiheessa

Kävimme ulkoiluttamassa Piperiä Helsingin yllä. Tässä muutama heittolaukaus - kirjaimellisesti.. :laugh:

Kaisaniemenkatua

kaupunki1.jpg

Lintsi vilahtaa alhaalla

kaupunki2.jpg

Lasipalatsi

kaupunki3.jpg

Ja viimeiseksi Tukkimies

kaupunki4.jpg

Olipa hyvä ilma!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei kai tänne voi 200kt ylittäviä kuvia laittaakaan? itsekin kyllä ihmettelin hidasta latautumista ensimmäisellä kertaa kuvia tarkastellessani, mutta taisi olla foorumilla tiedonsiirrossa vaan jotain häikkää? näitä kuvia ilmasta maahan on aina hieno katsoa, vaikka paikat onkin outoja mulle...

vajaa viikko sitten sain nähdä tuoreita kuvia pääkaupunkiseudulta moottoroidusta varjoliitimestä otettuna. harmi, etteivät olleet omia otoksia. hetihän ne olisivat olleet täällä.... kuka muuten näki paramoottorin helsingin yllä 19/2?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nuo kuvat oli linkitetty ladattavaksi toiselta palvelimelta, kuin FSN, ja ilmeisesti melkoisen isokokoisia, koska tulivat hitaasti. Tosin kuvan laatukin oli silminnähden parempi.

Arttu

ei kai tänne voi 200kt ylittäviä kuvia laittaakaan? itsekin kyllä ihmettelin hidasta latautumista ensimmäisellä kertaa kuvia tarkastellessani, mutta taisi olla foorumilla tiedonsiirrossa vaan jotain häikkää? näitä kuvia ilmasta maahan on aina hieno katsoa, vaikka paikat onkin outoja mulle...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todellakin lataantuu hitaasti kun kuvilla on kokoa ~1,5Mb per kuva :o tuolla resolla 200Kb on aivan riittävä koko  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ihan jees nähdä kuvia stadinkin päältä  :thmbup:  Ehkä sitä joku päivä vielä itsekkin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja tässä viimeinen. Vaikka mulla taksiliite onkin en silti äkkiseltään muista mistäs tämä on? Aleksanterinkatu oikealla..?  ???

kaupunki6.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä! Lisää näitä. Ilo katsella näitä, kun ei itse tuonne yläilmoihin pääse.  :)

Samalla kuvaa muualtakin. Vaikka vantaalta ja sitten muualta suomesta.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla