Guest hurrikane2

OH-LCH ulos vasta ensi lauantaina?

15 viestiä aiheessa

Toisessa threadissa luki, että DC-3:sta tehdään muistohyppy tulevan lauantain aikana (17.4) kello 11:00.

Tietääkö joku, onkohan tämä ensimmäinen kerta, jolloin kolmonen otetaan ulos konehallista, vai tullaanko lentämään sillä jo ennen lauantaita? Mika, Harri, Timo ja muut?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toisessa threadissa luki, että DC-3:sta tehdään muistohyppy tulevan lauantain aikana (17.4) kello 11:00.

Tietääkö joku, onkohan tämä ensimmäinen kerta, jolloin kolmonen otetaan ulos konehallista, vai tullaanko lentämään sillä jo ennen lauantaita? Mika, Harri, Timo ja muut?

Tarkoittanet tänä vuonna? Itse asiassa kone taisi pari-kolme viikkoa sitten käydä tuulettautumassa, eli rullaili hiukan edes taas.

Mikäli vanhat merkit paikkansa pitävät perjantai-iltapäivästä alkaen kone varmaan vetelee läpäreitä ahkerasti kun pilotit hoitelevat tarkkarit jne kondikseen luulen/arvaan mä. Pitänee aloittaa talviloma puoli päivää etuajassa ja ottaa samalla kesälintta liikenteeseen. ;D

Janne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kolmonen lähtenyt jo etelään? Bongasin sen nimittäin 11.45 Vesilahdella, hieman Pirkkalan eteläpuolella tuskailemassa vastatuuleen kohti etelää. Kiinnitin huomoita kun se paineli aika matalalla, pudotti moottorin kierroksia tosi alas ja sitten kaasut täysille ja alettiin hitaasti keräämään korkeutta uudestaan. Herpaantuiko pilotilla hetkeksi korkeusmittarin tarkkailu?

Ei kai noita isoja mäntämoottoritwinejä kovin montaa suomessa lennä joten en usko erehtyneeni koneesta.

Mielenkiintoista sinänsä, olen sattunut bongaamaan tuon koneen nyt kolmena vuotena peräkkäin keväisin ja syksyisin kun se on siirretty joko talviunille tai sitten kevätlaitumille. Hyvä säkä ;D

-Mika-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitämitä? Ehkä oli joku naapurimaan kolmonen? Joka vuosi OH-LCH on lentänyt monta kierrosta ympäri Vaasan seutua juuri ennen lähtöä Helsinkiin, ja olisin takuuvarmalla huomannut sen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki vaasalaiset EFVA:lle lauantaina ennen kello 11 aamupäivällä, okei (?) :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki vaasalaiset EFVA:lle lauantaina ennen kello 11 aamupäivällä, okei (?) :)

Tottakai, silloinkin, tämä kuva noin tunnin vanha..

[ Attachment removed / expired ]

Huomisiin, tämän päivän lennot on pulkassa AFAIK!

Janne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minkähän hiivatin mä mahdoin muuten oikein bongata toissapäivänä? Olisin laittanut pääni pantiksi, että se oli kolmonen ???

-Mika-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minkähän hiivatin mä mahdoin muuten oikein bongata toissapäivänä? Olisin laittanut pääni pantiksi, että se oli kolmonen ???

-Mika-

Kysy alueelta, josko tietäisivät. Siellähän on Jounikin töissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kolmonen lähtee nyt tänään viiden maissa Vaasasta EFHK:ta kohti. Lentoaika on noin 1½ tuntia.

Tuossa noin viisi minuuttia sitten "Oscar Charlie Hotel jättää alueen, kiitos ja hyvää kesää.." eli illalla kannattaa höristellä korvia matkan varrella, jos vaikka saunasta käy välillä vilvoittelemassa...

Vastaus samalla samalla kysymykseen onko itäiseltä runsorintieltä: Melkein ;) Ja kiitos kuvakehuista, paria-kolmeakymmentä kuvaani olen yrittänyt Airlinersille tarjota vuosien varrella, yksikään ei ole kelvannut, enkä enää jaksa edes yrittää...

/Janne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Airliners.net on ainoastaan tuollaisten Maliniemi-nimisten herrojen varten. ;D

Miten niin "melkein" Itäiseltä Runsorintieltä...?!?!! ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään