Antti Tuomela

Muutama Malmilta

8 viestiä aiheessa

Uusi kamera ja siihen tuli putkikin hankittua joten tässä muutama harjoituslaukaus (harjoitus kiinteäsiipisistä ku pitää opetella niitä kiinnostavampia lentolaitteita kuvaamaan)

Kuvien tarkkuushan on se mitä ei juurikaan muuttaa enää pysty mut mitenkäs värit teille ei näin värisokeille näyttää?

Niin ja muutakin kommenttia tietysti saa laittaa vaikka nokkiinhan mä kuten kaikki tietää otankin  :P

Croppeja joutui tekemään jonkin verran ja kuvia pienentämään silti.

OH-CAO

[ attachment removed / expired ]

OH-CMO

Kyymannin nakkikioskin kotiinkuljetus palaamassa keikalta

Pientä yritystä tunnelmointiin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tamron LD 70-300mm F/4,0-5,6 Di Macro ja toisena ylläri ylläri kitti linssi. Tosiaan 400D pikkusen reilu viikko toi ollu ja näyttää 'mittari' 1500 otosta :D tosin noi kahden käyttäjän toimesta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uusi kamera ja siihen tuli putkikin hankittua joten tässä muutama harjoituslaukaus (harjoitus kiinteäsiipisistä ku pitää opetella niitä kiinnostavampia lentolaitteita kuvaamaan)

Kuvien tarkkuushan on se mitä ei juurikaan muuttaa enää pysty mut mitenkäs värit teille ei näin värisokeille näyttää?

Niin ja muutakin kommenttia tietysti saa laittaa vaikka nokkiinhan mä kuten kaikki tietää otankin  :P

Croppeja joutui tekemään jonkin verran ja kuvia pienentämään silti.

Pientä yritystä tunnelmointiin

Tuosta kivasta kuvasta tihkuu viesti : Hyss Hyss, ne nukkuu jo ,kaikki. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve. Mikä päivä ja mihin aikaan on kuvat otettu? Etten olisi itse Alfa Oscarin puikoissa... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

25.2. klo 14.41 on kuva otettu

Je, taitaa olla sitten kyseessä joku toinen arvon Polyteknikko. Itse olin kyllä samaisella koneella samana päivänä lentämässä, mutta vasta pimeän tultua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla