Mika B Virolainen

Raijjanairin billboardit

15 viestiä aiheessa

Skanneri runksutti taasen tässä, ja ajattelin heittää tämmösen setin Ryanairin B737-200:ia kunnon mainoksilla. Näitä ois kiva nähdä Manses nääs -800:sten kyljessä, eikö?

Kaikki kuvattu Dublinissa elokuussa 1999.

Tämmöttiä värejä harkittiin Ryanairille jossain vaiheessa. Ei toteunut, varmaan maksoi liikaa. EI-CKS.

[ attachment removed ]

Mobiili oli siihen aikaan kovasti vasta tulossa (vai oliko se jo tullut...?). EI-CJD.

[ attachment removed ]

Jaguaari jeejee. Tummat alueet on oikeasti vihreitä, skannerista loppui vääntö.... Aika makee luonnossa! EI-CJE ärjyy.

[ attachment removed ]

Kristallinen kone...fragile! EI-CNX.

[ attachment removed ]

Now there's a message I can relate to.... EI-CNY.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hmmm, milloinkahan me nähdään joku suomalainen matkustajakone Karhun väreissä? ;D

Jotain sympaattista noissa "nakkikannuputeissa" on...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hmmm, milloinkahan me nähdään joku suomalainen matkustajakone Karhun väreissä? ;D

Ja uuden lain myötä varmaan kans puolen koneen kokoiset varoitukset alkoholin vaarallisuudesta. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisi tosiaan kiva nähdä jotakin tuollaista täällä Tampereella!

Itse olen jo iät ja ajat toivonut joskus näkeväni Ryanairin Dreamliner-värityksellä tai sillä Cable & Wireless -maalauksella. Turha toivo, parhaimmillaankin ne täällä seilaavat ovat niitä jettejä, joissa on korkeintaan joku slogani.

Onhan sitä Dreamlineria toki nähty toisinaan mm. Tukholmassa, eli saattaahan se tännekin joskus eksyä. Vielä kun tietäisi koska...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja uuden lain myötä varmaan kans puolen koneen kokoiset varoitukset alkoholin vaarallisuudesta. ;D

Ei mishän nimessä. Olen jo lukenut niin paljon alkoholin kiroista, että olen päättänyt lopettaa kokonaan..........lukemisen 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaguaari on klassikko, mutta nuo on jo histriaa. Itse olen kerran onnistunut näkemään pirkkalassa molemmat em. nykyiset logo-jetit ja kentällä on tullu roikuttua kyllä ihan riittävästi. Todennäköisyys on tosiaan aika pieni 2/~110 luokkaa törmätä niihin. Komeita koneita molemmat varsinkin dreamliner on luonnossa vielä kauniimpi kuin kuvissa. 8)

Kai

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niimpä! Miksi pitää olla niiin tylsää täällä ettei voida laittaa mitään koneiden kylkeen?  :thmbdn: Ois kyllä hieno vaikka Finnairin bussin kyljessä "Koskenkorva"  ;D... no ehkei.. mutta edes jotain muuta ettei aina samaa valkoista pskaa  :thmbdn: Nojoo, pukit jouluna, muumit kesällä.. jee..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisi tosiaan kiva nähdä jotakin tuollaista täällä Tampereella!

Itse olen jo iät ja ajat toivonut joskus näkeväni Ryanairin Dreamliner-värityksellä tai sillä Cable & Wireless -maalauksella. Turha toivo, parhaimmillaankin ne täällä seilaavat ovat niitä jettejä, joissa on korkeintaan joku slogani.

Onhan sitä Dreamlineria toki nähty toisinaan mm. Tukholmassa, eli saattaahan se tännekin joskus eksyä. Vielä kun tietäisi koska...

sta....

http://www.airliners.net/open.file/0810481/L/

//b

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Helpottaisi toki, jos se olisi tulevaisuudessa eikä menneisyydessä.  ;)

Kyl. Lähinnä tohon kommentoin, että semmonen on kyllä ollut täällä.

//b

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyl. Lähinnä tohon kommentoin, että semmonen on kyllä ollut täällä.

//b

Juu, selvähän tuo. Onkohan siitä kenelläkään tietoa, että onko se Cable & Wireless Raija koskaan poikennut täällä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, selvähän tuo. Onkohan siitä kenelläkään tietoa, että onko se Cable & Wireless Raija koskaan poikennut täällä?

Muistaakseni Jalosen Ville kertoi kerran kuvanneensa/nähneensä ko. koneen Tampere-Pirkkalassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistaakseni Jalosen Ville kertoi kerran kuvanneensa/nähneensä ko. koneen Tampere-Pirkkalassa.

On käynyt ja kuvattukin on.

Kai

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla