Mikko Sokero

Ilmailuvalokuvaus - ilmailua vai ei?

38 viestiä aiheessa

Ilmailu on mielestäni sellaista, missä ei jalat koske maata eikä mikään muukaan.

Tätä kutsutaan lentämiseksi. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tätä kutsutaan lentämiseksi. ;)

No joo, olet oikeassa. Oli vähän kärjistetty esimerkki. Mutta en silti pidä itseäni ilmailunharrastaja. Tuo viivan alla tähtien keskellä oleva sana tuolla alhaalla kuvaa minua parhaiten.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota, ei kai tuo tarkoittanut minua  ;)

HEHE, ei toki. Tuossahan oli kyse niistä lentäjistä, jotka ei voi hyväksyä muita kuin lentäjiä "ilmailun harrastajiksi" :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elämää suurempi kysymys:Kuka teistä täällä osaa lentää, haluan nähdä,soitelkaa ja tulen katselemaan.

Monikin varmaan osaa ajella lentokoneella, eri merkkisillä ja mallisilla jne.

Voin ottaa kuviakin(en sitäkään osaa kunnolla) nykypäinä sekä C että N merkkisillä.

Itse ilmailen tietokoneen ääressä, kirja sekä lehtimaailmassa, BIG T vielä vaiheessa jne.

Laskeskelen että harrastan ilmailua,olisittepa nähneet kuinka komeasti lensin suksilla tuossa alkuvuodesta. 8)

Ja Hessulle, jos oikein kovasti yrität pääset varmaan Kessnailemaan, hyppäsihän äitisikin aikuisena varjolla, eikö.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se, että lentäjät ja muut ilmassa roikkuvat haluaa omia koko ilmailun itselleen  ;)

Muita ei lasketa ilmailijoiksi...

No olenhan mä nyt mopocessnailmailijana vähintäänkin ilmojen ritarikotka ja sankaripäällikkö kaikenmaailman fotonräpsyttäjiin verrattuna!!!1111  ;D

Eihän sitä ny voi toisille tuollaista ilmailunharrastajan nimeä suoda kun se varmaan vallan kärsii inflaatiota ja sitten kukaan ei enää katso kun paukuttelee henkseleitä!  :o

//Tuomas  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mukaillen Eppujen Urheiluhullu kappaletta " Must on tullu "ilmailuhullu" :thmbup:

ja meitä on monta.  :laugh:

Tai ehkä:

Olen aina ollut ilmailuhullu....Vaikkei riimit oikein menekään ok...

Tai:Minä olin lentäjän poika,siis sankari kai itsekin...(paitsi että en ole lentäjän poika,setä kyllä on evp.IV:sta),joten ehkä sieltä on jotain tullut vaikuttimia.Ja ainoastaan hyviä sellaisia.Terveisiä Tikkakoskelle!

-Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä lähtien Timo on ollu sun isä? ;D

Isä nuorempi kuin poika :P

Hyi helevetti mitä juttuja teillä!  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen kyntäjän poika, lähes farmari siis itsekin ;D

"Olen lentäjän poika, lähes farmari siis itsekin"... kuvaa aika hyvin meitä purjelentäjiä... ;)

Tarpeeksi kun peltoja könyää, voisi melkein laittaa agrologin paperit vetämään :)

Isäni ei tosin ollut lentäjä, mutta äitini on lentänyt yksin purtsikalla, vaikkei sitten ihan lupakirjaan asti jatkanutkaan.

hannu (n 25 maastolaskun kokemuksella)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään