Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2007 Eikös tuo traktori kuitenkin ole Penauille Servisairin eikä Finnairin? En tiedä. Siinä oli sinistä, joten se menee kategoriaan Finnair, niinkun tuo mädärikin menisi, jos kyljessä ei lukis noin isolla Blue1. Kukaan ei kuitenkaan uskois. //b Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2007 Niin joo ja tässä se An 124nen, jonka vieressä taisi olla muuten An-12..... Eli Cargo 2:sella oli TNTeen A300:nen, An-12 ja An-124, kun kotia lähdin 11 aikaan. Saakos tuonne ihan laillisesti vapaasti tepastella mistä olet tuon ensimmäisen kuvan ottanut? Toinen tie vie ainakin työmaa-alueelle jonne on pääsy muistaakseni kielletty. Toiselle tielle jossa olet ilmeisesti ollut ei muistaakseni ole kylttejä. Älkää nyt vetäkö herneitä nenään siitä että miksi tämä minua kiinnostaa mutta kunhan vaan kyselen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2007 Saakos tuonne ihan laillisesti vapaasti tepastella mistä olet tuon ensimmäisen kuvan ottanut? Toinen tie vie ainakin työmaa-alueelle jonne on pääsy muistaakseni kielletty. Toiselle tielle jossa olet ilmeisesti ollut ei muistaakseni ole kylttejä. Älkää nyt vetäkö herneitä nenään siitä että miksi tämä minua kiinnostaa mutta kunhan vaan kyselen. Kertaakaan ei ole ISS tullut kyselemään kun tuola olen ollut, tarkistamassa ovat käyneet ja siihen on jäänyt. Ei häätöä ei mitään sellasta, että sielä ei saisi olla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2007 Toiselle tielle jossa olet ilmeisesti ollut ei muistaakseni ole kylttejä. Niinpä, eikös tuossa ole jo vastaus kysymykseesi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2007 Niinpä, eikös tuossa ole jo vastaus kysymykseesi. "ei muistaakseni ole kylttejä" ei ole vastaus vaan oma muistelmani. Vaikka siitä jokapäivä ohi ajan niin en silti ole kiinnittänyt huomiota että onko sinne jotain kylttiä tms. kieltoa, mutta ilmeisesti ei ole. Turhaa on varmaankin kysyä että kuinka pitkälle tätä tietä voi mennä kun vastaus on kuitenkin "mene ja kokeile". Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2007 Turhaa on varmaankin kysyä että kuinka pitkälle tätä tietä voi mennä kun vastaus on kuitenkin "mene ja kokeile". Ei ole kylttejä ja tietä voi mennä niin pitkälle kunnes tulee vastaan portti ja aita, jossa on kyltti. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2007 Etuvinkkelistä se käy tämäkin...? Joo paikkoja oli tyrkyllä monta, ja eri vaihtoehdoista joutui valkkaamaan sitten itsekukin mieleisensä... Ja tuo Teemun paikka oli kyllä parhaasta päästä!!! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2007 Ei sulta (tai muilta) löytyisi mitään etuviistokuvaa tuosta startista? Jotenkin tuo kone pääsee mielestäni just siitä kulmasta oikeuksiinsa Tässä hiekkakasalta, sorry laatu on järkyttävää... [ attachment removed ] Ja vielä pari muuta... [ attachment removed ] [ attachment removed ] Ja sinne menee... [ attachment removed ] Siellä on muuten pakussa varmaan saanut painaa kaasun melkein lattiasta läpi, kun tuo monsteri on nousukiidossa takana, kuten tuossa yllä... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2007 Piru joo, tämmönen etuvinkkelikin, on kyllä melko lailla samannäkönen kun toi SAaltosen kuva..... :- [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2007 Onkos muuten kellään tietoa/muistikuvaa...?, vaiko ensimmäinen kerta EFHK:lla, kun on 4 erityyppistä Antonovia paikalla yhtä aikaa, eli Genex An-26, Kosmos An-12, Ja nuo ADB:n An-124 ja tämä päivän päätähti An-22, tuli vain tuollainen nuista kuvista mieleen... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2007 hö, tästä kulmasta alkaa olla kuvia jo vinopino (joten yksi lisää ) mut en huomannut vielä yhtään tällaista Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2007 hö, tästä kulmasta alkaa olla kuvia jo vinopino (joten yksi lisää ) Laitetaan vielä yksi... [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2007 Niin joo ja tässä se An 124nen, jonka vieressä taisi olla muuten An-12..... Eli Cargo 2:sella oli TNTeen A300:nen, An-12 ja An-124, kun kotia lähdin 11 aikaan. Noita pyöri tuola tänään liiaksi jo, Finskin busseja ikävä Tuo An.124:kin oli sitten jo näemmä poistunut myös platalta tänään aamupäivään mennessä , joten nyt taas busseja kuvaamaan.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2007 Tuo An.124:kin oli sitten jo näemmä poistunut myös platalta tänään aamupäivään mennessä , joten nyt taas busseja kuvaamaan.... Lähti jo eilen illalla Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2007 Oli kyllä mahti Antonov!Tuo kapistus oli juuri rullailemassa pois ku meikä oli Avron jarruissa hinauttamassa sitä halliin.piti kyllä avata sivuikkuna että kuuli paremmin moottoreiden pauhaamisen T:Jukka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2007 Moottorit ovat muten samat kuin Tu-95 ydinpommittajassa, kertovat nettilähteet. Soundikin poikkesi totutusta. Tuonlainen moottori taitaa löytyy Keski-Suomen Ilmailumuseossa. No, ainakin siellä oli jokin iso neuvostoliittolainen potkuriturbiinimoottori. Mika Koski Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2007 Mahtavatko nuo olla samat moottorit, joita jo käytetty tuossa Tu-114 matkustajakoneessa...? http://www.airliners.net/open.file/1071347/M/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2007 Mahtavatko nuo olla samat moottorit, joita jo käytetty tuossa Tu-114 matkustajakoneessa...? http://www.airliners.net/open.file/1071347/M/ Tämän perusteella kyllä: http://en.wikipedia.org/wiki/Kuznetsov_NK-12 14,800 hp... siinä olisi jotain takapihan traktoriin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2007 Tämän perusteella kyllä: http://en.wikipedia.org/wiki/Kuznetsov_NK-12 14,800 hp... siinä olisi jotain takapihan traktoriin Tuo siis x 4, on siinä myllyjä tuohon vehkeeseen, ja yhdelläkin voisi Belarus liikahtaa takapihalta melko reippaasti... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2007 Tämä kenties kuuluisi uutis-palstalle, mutta laitan nyt tähän: Norjassa on tuomittu An-22-kapteeni vankilaan ilmailujuopumisesta. Seitsemän henkilöä koneen 17-henkisestä miehistöstä todettiin juopuneeksi, kun kone oli lähdössä Bergenista Bakuun lastina öljynjalostuslaitteistoa. Lienee ollut tuo sama koneyksilö. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2007 Tämä kenties kuuluisi uutis-palstalle, mutta laitan nyt tähän: Norjassa on tuomittu An-22-kapteeni vankilaan ilmailujuopumisesta. Seitsemän henkilöä koneen 17-henkisestä miehistöstä todettiin juopuneeksi, kun kone oli lähdössä Bergenista Bakuun lastina öljynjalostuslaitteistoa. Lienee ollut tuo sama koneyksilö. Ehkä eivät uskalla lentää tuolla selvinpäin...? , no ei suinkaan, aika hurjaa kuultavaa tuollainen, tuollaisen puikoissa nauttineena, varmasti aivan oikein annettu tuomio... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2007 Tämä kenties kuuluisi uutis-palstalle, mutta laitan nyt tähän: Norjassa on tuomittu An-22-kapteeni vankilaan ilmailujuopumisesta. Seitsemän henkilöä koneen 17-henkisestä miehistöstä todettiin juopuneeksi, kun kone oli lähdössä Bergenista Bakuun lastina öljynjalostuslaitteistoa. Lienee ollut tuo sama koneyksilö. Miehistö oli ukrainalainen, ainakin tuolloin Itse tapahtumasta lisää : http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,44369.msg670552.html#msg670552 Eihän noita lentele kuin tuo yksi ja ainoa yksilö. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2007 Tuolla YouTubessa on näköjään videotakin tuosta An-22:sta rullaamassa parkkiin ja Käheen 747:sta de-icingissa. Kuka tunnustaa ottaneensa kyseiset videopätkät? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2007 Tuolla YouTubessa on näköjään videotakin tuosta An-22:sta rullaamassa parkkiin ja Käheen 747:sta de-icingissa. Saiskos linkin ? (laiska kun olen ) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2007 Pannaas tähän vielä semmonen pikku judanssi mikä mua harmitti, eli nykyhöpötyksen mukanaan tuomat koukerot. Toi Anttihan seisoskeli siinä cargon ja bisneksen välillä, lähtiessään piti sitten rullata about koneen mitta että saivat de-icing:n ottaa. Onkohan tämä nyt sitä paljon puhuttua jäykkyyttä näissä hommeleissa? ei kai... Saattaapi vähän harmittaa noita kannuja älytön starttaus ja lyhyt käyttö. Sama tietysti pätee muillekkin jotka tuolla möllöttävät ja tarviivat myrkkyä niskaan ennen lentoa. -whine end- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla