Jani Salo

ZyXEL Prestige 600 series softaa ?

10 viestiä aiheessa

moi

Olen yrittänyt googlettaa että olisiko ZyXEL Prestige 600 series ADSL2 modeemille mitään softaa jolla näkisi yhteysnopeuden yms. Minulla oli ennen Telewellin ADSL USB motu ja siinä oli kätevä konfigurator ohjelma jolla näki että paljonko dataa on liikkunut suuntaan tai toiseen, ja millä nopeudella toimii download ja upload kaista.

Minulla on nettinä 24 Onlinen 12/3 ja olisi kiva tietää paljonko tuolta saa ulos.

Vinkkiä mistä saisi sellaisen vaikka yleisen ilmaisen ohjelman jolla ne tiedot näkyvät.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on nettinä 24 Onlinen 12/3 ja olisi kiva tietää paljonko tuolta saa ulos.

OT: mites toi upload pelittää? ei meinaan oo paha raha 12/3:sta nimim. Elisan 2/512 samasssa hintaluokassa  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

moi

Kokeilin muutamaa näistä softista ja hyvin tuntui toimivan. Ihme ja kumma mutta ZyXEL näyttäisi tunnistavan tuon nettiyhteyden vain 10 megaisena eikä 12 megaisena  :-\

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilin muutamaa näistä softista ja hyvin tuntui toimivan. Ihme ja kumma mutta ZyXEL näyttäisi tunnistavan tuon nettiyhteyden vain 10 megaisena eikä 12 megaisena  :-\

Katsoitko tuon Zyxelin System Statuksesta vai päättelit siirtonopeuksista?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katsoitko tuon Zyxelin System Statuksesta vai päättelit siirtonopeuksista?

BBMonitor sen ilmoitti.

ZyXELin oma status näyttäisi että: Upstream Speed: 1081 kbps, Downstream Speed: 11184 kbps eli tämän mukaan mentäisiin 11/1:llä  :P

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

BBMonitor sen ilmoitti.

ZyXELin oma status näyttäisi että: Upstream Speed: 1081 kbps, Downstream Speed: 11184 kbps eli tämän mukaan mentäisiin 11/1:llä  :P

Noi BBMonitorin lukemathan on siirtonopeuksia sun koneelta/koneelle. Se mikä on yhteyden nopeus on aivan eri juttu.

Katsoitko Zyxelistä mikä on... olikohan se connection speed? (Ei oo Zyxeliä saatavilla just niin ei osaa sanoa, että mikä kohta se siellä oli.

Voi tietysti aina olla että kuparikaapeli sun kämpän ja puhelinjakamon välissä on niin huonolaatuista ettei saa kuin 11/1 nopeuden aikaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään