Mikko Suomela

Onko Herpan mallit laadukkaita?

9 viestiä aiheessa

MOI!

Onko pienoismalli valmistajan Herpan mallit laadukkaita? Ostin nimittäin tuossa 1:5000 Olgan (OH-LGA) Itävallasta ja päätin laittaa sen kokoelmaani.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei mun mielestä. Telineet tuppaavat olemaan liian isot malliin nähden. 1:400 löytyy jo laadukkaita valmistajia ja malleja, itseasiassa myös Herpaltakin  ;).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no oletko nähnyt koneissa telineitä jotka katkeavat? Ja mun mielestä se detaljiointi ja malli ovat tärkeämpiä kuin landarit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no oletko nähnyt koneissa telineitä jotka katkeavat? Ja mun mielestä se detaljiointi ja malli ovat tärkeämpiä kuin landarit.

No, joidenkin mielestä ne landarit on osa detaljointia ja mallia... Mutta jos olet itse tuohon tyytyväinen niin eikai siinä sitten ole mitään hätää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No sitten sä keräät niitä 1:500:a, ittehän kysyit laatuja  ;)

Itse olen siirtynyt jo 1:72:n ja isompiin, ei landarit katkeile  ;D:

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellä on melkein koko itäkalustotarjonta Herpalta hyllyssä, 1:500 mittakaavassa, ja olen kyllä erittäin tyytyväinen nuihin detaljointeihin yms. Hinta/laatusuhde mielestäni kohdallaan, mutta sekin on makuasia mitä haluaa, kyllähän noihinkin saa rahaa uppoamaan niin paljon kuin haluaa, mutta itse suosittelen noita.... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään