170 viestiä aiheessa

Itse äänestän Kristiania, upea ääni ja rohkeita kappalevalintoja. Osoittaa, että Idols ei ole pelkästään teinien ohjelma !

Otsikko korjattu -Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä Ari tai Kristian voittaa molemmilla loistava ääni ja ovat persoonallisia sekä jalat tukevasti maan pinnalla, etenkin Kristianilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän väliin voisi hieman purnata. Hitto, mitä skeidaa telkkarista tulee ! :thmbdn: Mielestäni tuollaiset ohjelmat, kuten Idols, Tanssii tähteiden kanssa, Jokainen vieras on laulun arvoinen yms. pitäisi lailla kieltää. Uskomatonta katsojien aliarvioimista ! >:( >:(

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viime finaalista sellanen, että parempi laulaja tippui..... surullista että biisi valinta ratkasi ton asian.

Ja kuka ton sais voittaa, Hevi Ari. Helvetillisen kaunis ääni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän se Arin ääni on niin harvinaislaatuinen, että luulisi riittävän voittoon. Mutta suurin osa on hyviä laulamaan.

Idols on aika pölö ohjelmaformaatti, mutta se etu siinä on moniin muihin verrattuna, että siinä on ainakin meillä menestynyt oikeasti lahjakkaita laulajia. Haittapuoli on, että ne joutuvat ensi alkuun popiskelmätehtaan tuotantolinjalle töihin. Mutta toisvoa sopii, että sen idolivuotensa jälkeen ainakin jotkut pääsevät murtautumaan systeemistä ulos ja tekemään hyvää musiikkia omilla ehdoillaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän väliin voisi hieman purnata. Hitto, mitä skeidaa telkkarista tulee ! :thmbdn: Mielestäni tuollaiset ohjelmat, kuten Idols, Tanssii tähteiden kanssa, Jokainen vieras on laulun arvoinen yms. pitäisi lailla kieltää. Uskomatonta katsojien aliarvioimista ! >:( >:(

Hommaa lautanen ja kahtele taivaskanavia. Paljon fiksumpaa ja asiallisempaa ohjelmaa. 99.5% kotimaisten kanavien ohjelmistosta on tosiaankin totaalista, tota, sitä itteään. Hyvin vähän tulee järkevää, jota viitsii katsoa minuuttia kauempaa.

Ja tuosta pollin valikoimastahan puuttuu se ainoa oikea vastaus "Kanada"

- J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niinhän mie oon tehnykin. Telkkarista tulee katsottua Animal Planetia, Discoveryä, Discovery Scienceä, NGC:tä ja tietysti BBC Worldia. Suomen ohjelmista ainoastaan uutisia, ei juuri muuta. SILTI täytyy maksaa TV-lupamaksua... >:(

Arttu

Hommaa lautanen ja kahtele taivaskanavia. Paljon fiksumpaa ja asiallisempaa ohjelmaa. 99.5% kotimaisten kanavien ohjelmistosta on tosiaankin totaalista, tota, sitä itteään. Hyvin vähän tulee järkevää, jota viitsii katsoa minuuttia kauempaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

En ole paljon tuota katsonut,kun tulee parempaakin:eli tuo American Idols.Ainakin tänä iltana oli huikeita esityksiä noilla 12 semifinalisti tytöllä.Varsinkin viimeisenä esiintynyt Alysha tjtn..musta,vieläkin mustempi ääni...

Aivan uskomattomia esityksiä.Ainakin 4-5 aivan huipputyyppiä..

-Jukka :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luulen että voittajaksi selviytyy Ari tai Kristian.. Jos vihon viimeisessä finaalissa olisi kolme laulajaa kahden sijasta niin voittaja saattaisi hyvinkin olla Anna. Meinaan siinä vaiheessa kun Ari tai Kristian tippuu niin luulen jäljelle jäävän "perivän" putoavan hevimiehen äänet...

Tällä hetkellä oma suosikkini on Kristian...

Nikke

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Totta, taso on kyllä varsin kova American Idolsissa kuin myös muuallakin. Etenkin seuraavan videon nähtyäni en voinut muutakuin ihmetellä ja kuunnella. Taitaapi tämä X-Factor olla sama asia kuin idols mutta eri nimellä vain.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen tavannut Annan kerran, oltiin kerran hänen kanssaan kaverilla iltaa viettämässä parin muun kaverin kanssa. Outoa vain tässä oli et minulla ei ole mitään hajua miten hän sinne päätyi, kaikki muut olivat hyviä tuttujani jo pitkän aikaa.  :D

Aikaisemmin pudonnut Nisse Nurmi on myös tuttuni. Jotenkin outo yhteensattuma nämä Idols kisat..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Totta, taso on kyllä varsin kova American Idolsissa kuin myös muuallakin. Etenkin seuraavan videon nähtyäni en voinut muutakuin ihmetellä ja kuunnella. Taitaapi tämä X-Factor olla sama asia kuin idols mutta eri nimellä vain.

Mua ainakin pännii noissa American Idolssin kilpailijoissa toi samankaltaisuus keskenään. Kaikki vetää tollaista Whitney Houston skeidaa. Hyviä laulajia sieltä kyllä löytyy, mutta noissa osallistujissa ei ole mitään mielenkiintoista. Nyt puhuin naiskilpailijoista, miehien suorituksia en ole nähnyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka!

Katsoitko Janne tuon tämän illan osion.Kyllä siellä pari tummempaa tyttöä erottui joukosta..

-Jukka :D

Harvoillahan noilla on omia huippubiisejään sinne laittaa,eikä siitä olisi varmasti hyötyäkään..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen tavannut Annan kerran, oltiin kerran hänen kanssaan kaverilla iltaa viettämässä parin muun kaverin kanssa. Outoa vain tässä oli et minulla ei ole mitään hajua miten hän sinne päätyi, kaikki muut olivat hyviä tuttujani jo pitkän aikaa.  :D

Aikaisemmin pudonnut Nisse Nurmi on myös tuttuni. Jotenkin outo yhteensattuma nämä Idols kisat..

No mutta Torsten..

Sinun pitää alkaa treenaamaan,vaikka enhän minä voi tietää minkälainen virtuoosi siellä kirjoittelee..

Ei muuta kuin kisoihin ensi vuonna,jos kerran kaveritkin.Tämähän on ilmiselvä enne..

Siis oikeasti,jos vain siltä tuntuu..

-Jukka ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään