Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2007 No niin, pitkästä aikaa kerkesi käymään kentällä kattelemassa koneita. Viimeisen kahdeksan kuukauden aikana on noi valtion hommat parolannummella haitannut harrastuksia. Takana 238 aamua ja edessä vielä 124 Testissä oli myös uusi kamera, joka tuli hankittua. Canon EOS 350D ja putkena suttu 55-200mm II USM. Harjoitteluahan se oli ja tulee olemaan vielä pitkään, mutta tässä muutamat otokset eiliseltä. (Sisältää myös Finskin busseja - anteeksi) Keli oli mitä oli, harmaa ja sateinen, mutta siihenpä ei kauheasti voi vaikuttaa. 1. Finnairin MD11 OH-LGC [ attachment removed ] 2. Finnairin MD11 OH-LGF [ attachment removed ] 3. Finnairin EMB170 OH-LEO [ attachment removed ] 4. Finncomm ERJ145 OH-EBF [ attachment removed ] 5. Blue1 Avro OH-SAN [ attachment removed ] 6. Finnairin pikkubussi OH-LVB [ attachment removed ] 7. Finnairin pikkubussi OH-LVF [ attachment removed ] Kommentteja ja parannusehdotuksia kuvista otetaan mielellään vastaan -Tuomas Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2007 (Sisältää myös Finskin busseja - anteeksi) Ei mitään anteeksi pyydettävää, olivat hyviä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2007 Hyvännäköistä jälkeähän tuota olet saanut aikaiseksi, mikäs minä olen näitä arvostelemaan, mutta aavistuksen ehkä kaipaisivat terävöitystä...? Eli pikkuisen piti matkia tuota ylempää Niinan viestiä, myös anteeksi että menin sorkkimaan, eli itse pitäisin tälläisestä... [ attachment removed ] onko tuo nyt sitten parempi...?, makuasioitahan ne... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2007 ...joo-o oli se keli näköjään just niin harmaa kuin miltä näytti.... Ihan OK kuvia olosuhteisiin nähren. Suosikkini oli OHSAN, siinä kun tuo paskaane runko antaa mukavasti kontrastia tuohon harmauteen... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2007 Hyvännäköistä jälkeähän tuota olet saanut aikaiseksi, mikäs minä olen näitä arvostelemaan, mutta aavistuksen ehkä kaipaisivat terävöitystä...? Eli pikkuisen piti matkia tuota ylempää Niinan viestiä, myös anteeksi että menin sorkkimaan, eli itse pitäisin tälläisestä... onko tuo nyt sitten parempi...?, makuasioitahan ne... No terävöityksen osalta ei ole parempi. Nyt sitä on aivan liikaa. Kahteen kertaan käsitellyssä ja tallennetussa jpg:ssä kaikki mössö näkyy nyt jo tosi häiritsevästi. Kirkkaus on parempi, kuin alkuperäisessä. Itse olisin kuitenkin laittanut vielä pykälän lisää, mutta en kuitenkaan niin paljon, kuin Niinan versioissa. Tai itseasiassa kontrastin lisäys voisi olla se juttu, mitä tuo kuva tarvii, ei niinkään kirkkaus. Nyt tuo Nikon esitys jää jopa haaleammaksi, kuin originaali... Mutta tosiaan, mitäpä näitä arvostelemaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2007 Niin no. Harmaalla säällä saa harmaita kuvia. Vaikka kuinka fotoshoppailisi //T Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2007 Niin no. Harmaalla säällä saa harmaita kuvia. Vaikka kuinka fotoshoppailisi Riippuu miten kuvaa. Ylivalotat hieman, niin ei se enää niin harmaa ole. Joku tekee sen suoraan kuvatessa, toinen photarissa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2007 Muutama kuva tältä päivältä, sää oli samanlainen kun eilen: [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] Harmaata...harmaata Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2007 Niin no. Harmaalla säällä saa harmaita kuvia. Vaikka kuinka fotoshoppailisi //T Miten niin?? Minuutissa tuli tällainen [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2007 Kas kun demarit eivät kierrä Suomea vaalikiertueella tuolla Blöö 1:n OH-SAK koneella... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2007 Riippuu miten kuvaa. Ylivalotat hieman, niin ei se enää niin harmaa ole. Joku tekee sen suoraan kuvatessa, toinen photarissa Niin no. Kyllä sä tajuat mitä tarkoitan Hyvällä ilmalla saa parempia kuvia. //T Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla