Guest ransu

Mikä Joystick on paras FS 2004:n kanssa?

15 viestiä aiheessa

Ostin juuri Flight Simulator 2004:n ja totesin samantien, että joystickillä on varmasti parempi lentää kuin HP-läppärin näppäimistöllä.

Mikä on siis ykkösvalinta kun kävelen joystick-kauppaan?

Jos sillä on merkitystä niin tarkoitukseni on nimenomaan lentää pikkukoneita, eli lähinnä Cessnaa ja läppärillä siis...

-ransu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse lennän Microsoft SideWinder Precission 2:lla ja olen ollut tyytyväinen....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni on Microsoftin SideWinder Precision 2. Tikusta löytyy kaasukahva, kahdeksan näppäintä, 8-suuntainen hattuohjain ja väännettävä peräsin.

Olen ollut todella tyytyväinen tuohon tikkuun ja hintakaan ei tainnut olla kuin rapiat 20€.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on Saitek X45 & Flight Sim yoke. Eli jos lennän muulla kuin bussilla niin käytän Saitekin kaasu ja yoke kombinaatiota. TOIMII!!!

8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseltä löytyy tommonen Logitech Wingman Attack2, ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Ihan perus joystick. ;) Hintakaan ei päätä huimaa, olisikohan ollut jotain parikymppiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on Saitek X45 & Flight Sim yoke. Eli jos lennän muulla kuin bussilla niin käytän Saitekin kaasu ja yoke kombinaatiota. TOIMII!!!

8)

Blaah, pelkkä X-45 riittää. 8) 8) Nimim. kokemusta on

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulta löytyy 15 erinlaista lentokelpoista/toimivaa tikkua.

Käytän tällä hetkellä Microsoftin Sidewinter2 tikkua.

Toinen on Microsoftin Forcefeetbac2

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on CH F-16 Fighterstick ja CH Pedals, molemmat ostin kai vuonna -97. Sitä ennen legendaarinen CH Flightstick. Vähän epäluotettava kuva noista CH:n tuotteista on valitettavasti tullut. Ongelmat ovat kyllä olleet enemmän softapuolella (ajureissa yms). Tikku itsessään on sinänsä loistava.

Nyt on Yoke suunnitelmissa, koska noista game port-vehkeistä alkaa vähitellen aika jättää.. Varsinkin kun XP:n kautta tuon tikun ohjelmoiminen ei onnistu ollenkaan.

Niin, kyllähän monissa siviilikoneissa on sauvaohjaus. Airbussit, Piper Cup jne ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia vastauksista!

Kävin ostamassa Microsoftin Sidewinder Precision 2:sen Gigantista, tingattu hinta oli 43€. Toimii hyvin. Tällä lennetään nyt sen aikaa että aletaan osua kenttään kelillä kuin kelillä ja sitten hankin ton Flight Yoken.

-ransu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään