Mikko Palosvirta

Rahdinkäsittelyä Skopje International Airportilla

9 viestiä aiheessa

Eli tässä jokunen foto, joita aikanikuluksi skannailin. Kuvat otettu joskus kesällä -96, joten tuohon aikaan ei digikameroita ollut ainakaan mulla :) Tuohon aikaan kentän oma pallettinosturi oli useammin rikki kuin ehjä, joten kuormankäsittely hoidettiin sitten soveltaen ja omin voimin.

 

Lintu tulee

 

 

[ attachment removed ]

 

 

Lomat loppu ja paluu arkeen

 

 

 

[ attachment removed ]

 

 

Purku alkaa

 

 

 

[ attachment removed ]

 

 

Jussi tarkkana

 

 

 

[ attachment removed ]

 

Oman lisävärinsä tuohon kurottajan ajamiseen teki se, että tuo rahtiluukun reuna ei käsittääksemme kovin isoa tönäisyä olisi tarvinnut, jotta kone olisi jäänyt tuohon kentälle. Seurauksena koneesta olisi tullut parisataa vähemmän tyytyväistä rauhanturvaajaa, joilta lomasuunnitelmat olisi menneet uusiksi.  ::)

 

Pahoittelen kuvien laatua, napsittu työn ohessa peruspokkarilla ja nyt skannattu paperikuvista. Samoin koneen rekisteri puutuu, mutta eipä noista a.netiin olisi muutenkaan  ;D

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

:thmbup: Vanha kunnon A300:nen!

Käyttikös muuten tuo Kar Airin väreissä mitä kutsua kun lensi vielä EFHK:lla?  :P Tuli tänään mieleen vaan, että oliko "Kar Air..radar contact..."  ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hieno kone!

Finnair voisi vaikka seuraavan tasavuotis-synttäreiden aikaan maalata jonkun koneensa wanhoihin Finnairin väreihin! Jotkut yhtiöthän ovat näin tehneet.  :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hieno kone!

Finnair voisi vaikka seuraavan tasavuotis-synttäreiden aikaan maalata jonkun koneensa wanhoihin Finnairin väreihin! Jotkut yhtiöthän ovat näin tehneet.  :thmbup:

 

343 näyttäis komeelta noissa väreissä  8)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

KarAirin runkomaalaukset olivat juuri samoilla paikoilla kuin mitä ne on tuossa Finnairin maalauksissakin. Yksi paksumpi ja yksi ohuempi viiva, ikkunarivin alapuolella. Onkohan tähän ollut jokin tekninen syy, koska maalaukset on laitettu samoille paikoille?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Yksi paksumpi ja yksi ohuempi viiva, ikkunarivin alapuolella. Onkohan tähän ollut jokin tekninen syy, koska maalaukset on laitettu samoille paikoille?

 

Onkohan varsinainen syy A300:n ikkunalinjan nousu koneen takaosassa. Ikkunoiden päälle maalattu viiva olisi saattanut näyttää hieman oudolta.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla